خدمات پس از فروش مهرگان همراه ایساتیس

شرکت مهرگان همراه ایساتیس به منظور ایجاد اطمینان برای استفاده مشتریان محترم از خدمات گارانتی و کسب رضایت ایشان، تعهد دارد تا ایشان را نسبت به حقوق خود در استفاده از گارانتی تلفن همراه آگاهی بخشد. در این راستا به عنوان معدود شرکت­ هایی که در این مسیر گام برداشته ­اند، شرایط و مزایای گارانتی خود را تحت “منشور حقوق مشتریان” تقدیم می ­نماید.

منشور حقوق مشتریان

  • کلیه خدمات فنی ارائه شده و قطعات تعویض ­شده تا 6 ماه شامل ضمانت می ­باشد.
  • مدت زمان پشتیبانی و تامین قطعات، 5 سال از تاریخ فروش می ­باشد.
  • شرکت در قبال دریافت فرم تکمیل شده اظهارات مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش می ­باشد.
  • صدور رسید برای هرگونه ارائه خدمت(دستگاه شامل گارانتی باشد یا نباشد) الزامی است.
  • شرکت و نمایندگی ها موظف به اعلام حدود هزینه قبل از شروع تعمیرات می باشند.
    تبصره: در صورتی که حین تعمیرات عیب جدیدی مشاهده گردد که در هزینه­ ها تاثیر داشته باشد، مراتب حداکثر طی 3 روز کاری، می ­باید به مشتری اعلام گردد.
  • حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخ ­دهی اولیه به مشتری 3 روز کاری می ­باشد.
  • در طول دوره 18 ماهه گارانتی، چنانچه گوشی پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی، اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نمی ­باشد و دستگاه تلفن همراه پذیرش شده مشمول شرایط ابطال گارانتی نباشد، شرکت موظف است، دستگاه مذکور را با دستگاه تلفن همراه آکبند با همان مدل ( در صورت وجود ) تعویض نماید.  بدیهی است، در صورت تعویض با دستگاه تلفن همراه مدل بالاتر، مبلغ مابه­ التفاوت می ­باید از سوی مشتری پرداخت گردد.

تبصره: چنانچه گوشی برای تعویض موجود نباشد، شرکت می ­باید مطابق قیمت کارشناسی شده، وجه آن را عودت نماید.
تبصره: در صورتی که لوازم جانبی دستگاه تعویضی، توسط مصرف کننده خراب یا مفقود شده باشد با لوازم جانبی دستگاه آکبند معاوضه نمی ­گردد.

  • مشتری گرامی در صورتی دستگاه تلفن همراه شما مشمول تعویض در مرتبه سوم پذیرش، خواهد گردید که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرش دستگاه، مشکل را از یک نوع ایراد سخت افزاری تشخیص دهد.
  • در صورتیکه حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتری بر عهده شرکت می­ باشد.
  • کلیه شعب و نمایندگی­ های شرکت مهرگان همراه ایساتیس، ملزم به رعایت موارد فوق می­ باشند.

شرایط ابطال گارانتی

  •  نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی گردد.
    گارانتی: کلیه دستگاه های تلفن همراه تعویض شده، مجددا مشمول 18 ماه گارانتی خواهد شد.
  • هرگونه تماس با مایعات که منجر به نفوذ رطوبت به دستگاه از مسیری که حسگر رطوبت در آن تعبیه شده است.
  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط کارشناسان فنی و تعمیرکارانی غیر از شرکت مهرگان همراه ایساتیس
    توجه: برای مشاهده فهرست شعب و نمایندگی­ ها مهرگان همراه ایساتیس، به بخش مربوط در سایت مراجعه فرمایید.
  • تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی
  • مشکلات ناشی از خدمات رسان ه­ای شرکت ­های متفرقه و یا مشکلات ناشی از دانلود آن­ها و خرابی­ های ناشی از نصب هرگونه نرم افزار که توسط شرکت سامسونگ تایید نشده باشد.
  • روت کردن(ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه) سیستم عامل اندروید گوشی
  • انقضای تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی می ­باشد. شایان ذکر است، مدت ضمانت، از تاریخ خرید دستگاه و یا فعالسازی آن در شبکه همتا (هر کدام که دیرتر انجام شده باشد) به مدت 18 ماه می ­باشد.
  • لوازم جانبی داخل جعبه (آداپتور ، کابل و …) ، از زمان شروع گارانتی دستگاه به مدت 6 ماه شامل گارانتی میباشند .

ضمانت و پشتیبانی

1- شرکت بعنوان نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش گوشی های موبایل برندهای موجود در بازار ( اپل، سامسونگ ، شیائومی و آنر ) محصولات مورد نظر را با شرایط مندرج در کارت گارانتی دستگاه و سایت شرکت در قبال ایرادات ذاتی دستگاه ، 18 ماه از تاریخ فعالسازی در سامانه همتا ، گارانتی می نماید.

( این نکته شایان ذکر می باشد که عیوبی مانند : شکستگی ، ضرب دیدگی ، خارج شدن گوشی از حالت عادی که این موارد جزو عیوب ظاهری قرار دارند و آب خوردگی و تماس با مایعات ، شامل گارانتی نمی باشد )

2- امکان بررسی استعلام اصالت دستگاه و گارانتی محصولات مطابق تاریخ کارت گارانتی  و یا فعال سازی و چک نمودن آن در وب سایت شرکت به نشانی تهران، عباس آباد، خیابان میر عماد، کوچه شهید پیمانی(یازدهم)، پلاک 21، واحد 3 ، شرکت مهرگان همراه ایساتیس  مقدور میباشد .

جهت آسودگی بیشتر ارائه خدمات پس از فروش علاوه بر راه اندازی مرکز تماس به شماره 02188733393 جهت پاسخگویی به تماس ها و سوالات مشتریان ، اقدام به راه اندازی وب سایت به نشانی : https://mehregantel.ir نمود و در آن خدمات آنلاین به شرح زیر انجام می گردد :

– اطلاع از شرایط گارانتی

– امکان استعلام و اطمینان از صحت گارانتی دستگاه  

– درخواست کد فعال سازی

– پیگیری روند تعمیرات

– گفتگوی آنلاین با کارشناسان پشتیبان سایت

– اطلاع از نمایندگی های شرکت در سراسر کشور

– نحوه برقراری ارتباط مشتریان ( نشانی و شماره تماس دفتر مرکزی شرکت )

3- گارانتی محصول دربرگیرنده قطعات و اجرت رایگان در طول دوره فوق است.

( ایرادات ذاتی دستگاه تلفن همراه گارانتی مهرگان همراه ایساتیس در مدت 18 ماه گارانتی بصورت رایگان تعمیر می گردد و همچنین جهت تکریم و جلب رضایت مشتریان شهرستان ، هزینه ارسال و دریافت گوشی بر عهده شرکت می باشد )

4- گارانتی هجده ماهه تنها شامل گوشی بوده و ملحقات از قبیل باتری،شارژر و غیره مطابق دستور اللعمل ها بشرح زیر گارانتی میگردد : 

  ( لوازم جانبی مانند : هندزفری – کابل و آداپتور شارژر و باتری خارجی  : 6 ماه از تاریخ فعالسازی ، باتری داخلی : 18 ماه از تاریخ فعالسازی )

5- کلیه دستگاه های تلفن همراه گارانتی شرکت مهرگان همراه ایساتیس تا پنج سال پشتیبانی تعمیر و تامین قطعات می گردند .

6- محصولات فروخته شده و تحت گارانتی شرکت مهرگان همراه ایساتیس مطابق اصل فاکتور رسمی و ممهور مشتری و تاریخ فعالسازی آن در سامانه همتا ، درصورت داشتن ایراد ذاتی و فنی تا 3 ماه پس از فعال سازی دستگاه تعویض میگردد .

در طول 18 ماه گارانتی چنانچه گوشی پذیرفته شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناس فنی، اطمینان حاصل گردد، ایراد با تعمیرات قابل رفع نبوده و دستگاه تلفن همراه پذیرش شده مشمول شرایط گارانتی نباشد، شرکت موظف است دستگاه مذکور را با دستگاه تلفن همراه نو با همان مدل (در صورت وجود) تعویض نماید. بدیهی است در صورت تعویض با دستگاه تلفن همراه مدل بالاتر ما به التفاوت می بایست از سوی مشتری پرداخت گردد و یا باتوافق مشتری بهای آن را طبق سند فروش به وی پرداخت نماید.

مشتری گرامی در صورتی دستگاه تلفن همراه شما مشمول تعویض در مرتبه سوم پذیرش خواهد گردید که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرش دستگاه مشکل را از یک نوع ایراد سخت افزاری تشخیص دهد.

همچنین در مواقعی که تلفن همراه تحت گارانتی با یک ایراد مشخص پس از دوبار تعمیر رفع نشود ، دستگاه تعویض می گردد .

7- حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخ دهی به اولیه به مشتری 3 روز کاری می باشد ( مانند نبود قطعه / مشکلات فنی و … ) بیش از 1 ماه در مرکز این شرکت تعمیر نگردد گوشی تعویض می گردد و یا در ازای هر روز تاخیر  سه روز  گارانتی لحاظ می گردد .

( شرکت مهرگان همراه ایساتیس در جهت کسب رضایت مشتریان خود ، از زمان دریافت و پذیرش محصولات ، مدت 1 الی 7 روز جهت تعمیرات و تست کنترل کیفی ، در نظر گرفته است .

استثنا : در مورادیکه عیب دستگاه توسط تکنسین های فنی مشاهده نمی گردد ، دستگاه تعمیر نرم افزاری شده و بمدت 3 روز کاری در قسمت کنترل کیفی ، تحت فرآیند تست طولانی مدت قرار می گیرد )

8-  در صورت درخواست مشتری جهت گوشی امانی گوشی مطابق با مشخصات و امکانات گوشی مشتری تا زمان اتمام تعمیرات و تحویل به مشتری در اختیار متقاضی قرار میگیرد .

9-  کلیه گوشی های گارانتی و غیر گارانتی تمامی تعمیرات و قطعات تعویض شده یک ماه ضمانت تعمیر و تامین قطعه را دارا می باشند .

10- در صورت آسیب دیدن دستگاه مشتریان در دفتر مرکزی شرکت مهرگان همراه ایساتیس، در راستای جلب رضایت مشتری جبران خسارت وارده بر عهده شرکت می باشد. 

11 – در صورت بروز حوادث غیر مترقبه در دوره ضمانت ، زمان مورد نظر ( بازگشایی سازمان های ذیربط) به دوران ضمانت اضافه میگردد .

( پیرامون تکریم و جلب رضایت مشتریان ، در صورت بروز مسائل همه گیر مانند شیوع ویروس کووید 19 و اعلام تعطیلی از سوی دولت و نهادهای رسمی کشوری ، تعداد روزهای اعلام شده از سوی هیئت دولت به تاریخ ضمانت دستگاه های گارانتی شرکت اضافه و محاسبه خواهد شد .

همچنین از طریق کال سنتر و وبسایت زمان شروع مجدد فعالیت شرکت به مشتریان اطلاع رسانی

می گردد  )

 * در صورت بروز ایرادات فراگیر ، بعنوان مثال خاموشی دستگاه شیائومی مدل poco M3 از طریق وبسایت به مشتریان گرامی اطلاع رسانی و اعلان فراخوان می شود .

جهت حفظ و حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، شرکت مهرگان همراه ایساتیس موارد مشروحه زیر را متعهد می گردد :

* خریدار در 24 ساعت (غیرتعطیل) اولیه خرید و فعالسازی دستگاه چنانچه عیب و یا ایراد ذاتی در دستگاه خریداری شده خود مشاهده نماید و دفتر مرکزی و یا به نمایندگی های شرکت در سراسر کشور مراجعه کند، دستگاه ایشان تحت گارانتی تعویض با برند و مدل مشابه قرار می گیرد و در صورت عدم موجودی ، مبلغ مندرج در فاکتور رسمی خریدار به ایشان عودت می گردد .

* در طول دوره ضمانت محصولات ، شرکت رفع هر نوع نقص و یا عیوب مربوط به خدمات پس از فروش ( عیوب مربوط به طراحی و ساخت ) دستگاه های تلفن همراه را بر عهده می گیرد و بصورت رایگان برطرف می نماید .

تبصره : در عیوبی مانند شکستگی ، ضرب دیدگی ، آبخوردگی و ایراداتی که ناشی از استفاده ناصحیح مصرف کننده از تلفن همراه بوجود می آیند و دستگاه را از حالت گارانتی خارج می کنند ،

 در صورت موافقت مشتری و پرداخت هزینه تعمیر ، شرکت ….مسئولیت تعمیر و رفع ایرادات این قبیل موارد و همچنین ایرادات فنی و کارکردی و تامین قطعات مورد نیاز را در خارج از دوره ضمانت و در طول دوره تعهد با اخذ هزینه، به موقع و بطور شایسته را برطرف نماید بر عهده می گیرد .

* شرکت متعهد می گردد چنانچه در طی 3 ماهه اول زمان شروع ضمانت از تاریخ فعالسازی در سامانه همتا هرگونه عیوب ذاتی بروز نماید حق تعویض و جایگزینی کالا برای مصرف کننده محفوظ است .

* شرکت متعهد می گردد در مواردی که امکان تامین قطعات یدکی در دوران پشتیبانی خدمات وجود نداشته باشد ، تسهیلاتی را برای تعویض کالای مصرف کننده با محصولات مشابه خود فراهم نماید .

تبصره : در صورت عدم موجودی دستگاه مشابه مشتری در انبار ، هزینه خرید دستگاه بر اساس فاکتور مشتری به ایشان مسترد می گردد .

* شرکت متعهد می گردد چنانچه توان تامین قطعات کالای جایگزین را نداشته باشد و در زمان مقرر نتواند دستگاه مشتری را تعمیر و به موقع تحویل نماید، تا هر هفته تاخیر به مدت 1 ماه به دوره ضمانت (اعم از دوران ضمانت و یا مدت ضمانت تعمیرات در دوره تعهد) افزوده خواهد شد .

*مشتری گرامی در صورتی دستگاه تلفن همراه شما مشمول تعویض در مرتبه سوم پذیرش، خواهد گردید که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرش دستگاه، مشکل را از یک نوع ایراد سخت افزاری تشخیص دهد.

* شرکت متعهد می گردد کلیه هزینه های تبعی در دوران ضمانت از قبیل هزینه ایاب و ذهاب، هزینه جابجایی کالای مشتری به شرکت و یا واسطه خدمات پس از فروش را راساً تقبل و پرداخت نماید.